Friday, May 23, 2014

GEMPAR! VITAMIN C SHAKLEE LEBIH HEBAT DARI OREN?

Salam Jumaat, salam barakah kawan-kawan. Alhamdulillah bertemu lagi di hari Jumaat ni. Moga dipermudahkan segalanya. Di saat pelbagai produk kecantikan tumbuh bagai cendawan, namun SUSTAINED RELEASE VITA C PLUS ini masih TINGGI PERMINTAAN dan pernah menggemparkan Malaysia dengan KELEBIHAN dan KHASIATNYA!

Ya, ramai yang repack dan menjualnya pada kadar 2KALI GANDA HARGA SEBENAR. Sehinggakan hampir 1 TAHUN ianya OUT OF STOCK di Malaysia tau. Mungkin ada yang tahu dan mungkin juga ada yang terlepas pandang kes ini. Namun ramai yang mengetahui VITAMIN C ORGANIIC yang dijual 2KALI GANDA itu adalah SUSTAINED RELEASE VITA C PLUS dan lebih memilih nya. Ini kerana harganya yg lebih jimat dan semestinya BENDA YANG SAMA.

Nak tahu kenapa ramai yang jatuh cinta dengan SUSTAINED RELEASE VITA C PLUS ni??? Sebelum saya berkongsi kelebihan nya cuba anda jawab soalan ini terlebih dahulu. MAMPUKAH ANDA:

  • Menelan 7 biji oren bersama-sama kulitnya dalam 1 masa untuk mendapatkan 500mg ascorbic asid?
  • Meningkat sistem imun badan dengan sendirinya?
  • Membentuk kolagen dalam badan tanpa bantuan sesiapa?
  • Memerangi kanser sendiri?
  • Melambatkan penuaan?
  • Menghalang pigmentasi keatas kulit?
  • Mempercepatkan pemulihan luka/ pendarahan?
Jika kesemua soalan diatas anda jawapkan TIDAK, makanya dengan segeralah anda dapatkan SUSTAINED RELEASE VITA C PLUS Shaklee ni. Hanya RM 92.50 sahaja ianya mampu bertahan sehingga 6 bulan dan bonus nye korang boleh nikmati apa yang ditanya sebentar tadi tu dengan bantuan SUSTAINED RELEASE VITA C PLUS.

Yang LEBIH ISTIMEWA SUSTAINED RELEASED VITA C PLUS berbanding jenama lain adalah ia mempunyai sistem perlepasan berkala dimana ianya melepaskan VITAMIN C yang menyamai 1.5 biji oren untuk setiap jam dalam masa 5 jam!!! Hado ke brand lain menawarkan perkhidmatan sedemikian rupa? Idak le teman nampak ye. Jadi, tunggu apa lagi? Jom segera dapatkannya!!!

Ingin dapatkannya ? Hubungi:
 

************************
FB PAGE: MAMA QIQI SHOPPE
SID: 947852
SMS: 012 5990907
WHATSAPP: 019 4754166
COD AREA: BALIK PULAU, BAYAN LEPAS, GEORGETOWN
POSTAGE: SELURUH MALAYSIA
************************

SHAKLEE. ALWAYS SAFE, HALAL, NATURAL & RECOMMENDED

0 comments:

Post a Comment